רוצים להקים אתר בתחום הגדג'טים? כך תבצעו חקר מתחרים

אתר אינטרנט

מחקר הוא חלק בלתי נפרד מכל קמפיין שיווקי. במאמר הבא נסביר כיצד מבצעים מחקר מן הסוג הזה תוך כדי התמקדות במתחרים, מדוע הוא חשוב אם מקימים אתר אינטרנט ואיך משלבים את הנתונים בתוכנית הפעולה

המטרה של חקר מתחרים היא לזהות את החוזקות והחולשות שלהם. על בסיס הנתונים שנאספים מתוך המחקר, ניתן לדעת איזה תכונות של העסק שלנו להבליט. נקודת ההנחה היא שככל שנבליט מספר גדול יותר של תכונות רלוונטיות, כך נגדיל את הסיכוי שהלקוחות יעדיפו אותנו ולא את המתחרים.

החשיבות של חקר מתחרים בתחום של שיווק דיגיטלי

חקר מתחרים חשוב בכל תחום, אך הוא הופך להיות קריטי במיוחד בתחום של שיווק דיגיטלי. הסיבה לכך היא שבדיגיטל אנחנו מתחרים לא רק עם בתי עסק שקרובים אלינו גיאוגרפים – אלא עם כל רחבי העולם.

החדשות הטובות הן שבאמצעות התמקדות במחירים ניתן להקים אתר אינטרנט שישיג עבורנו תוצאות. בשביל לעשות את זה, עלינו לבצע חקר מתחרים תוך שימוש בכלים דיגיטליים משוכללים ומדויקים. 

במקביל, כדאי למקד את החקר הדיגיטלי בתחום הרלוונטי – כמו למשל גאדג'טים. כך נדע טוב יותר איזה גאדג'טים למכור באתר, בכמה לתמחר את המוצרים השונים, איזה אפשרויות משלוח להציע ומה ציפיות הלקוחות.

מתעניינים בדיגיטל?>>fresh.org.il

הירשמו לניוזלטר שלנו!

Our gallery

דילוג לתוכן