לכמעט כל מי שמוכר סחורות או שירותים באינטרנט יצא לשמוע על המושג "קידום אתרים". שוק קידום האתרים הוא שוק מתפתח ומתרחב, שכולל בתוכו סוגים שונים של קידום. סוג הקידום הנכון שונה מאתר לאתר ומאדם לאדם, אבל מתחלק לשני סוגים עיקריים: קידום ממומן, וקידום אורגני. במאמר זה תוכלו לקרוא על ההבדלים בין שני הדברים, ועל הקידום האורגני בגוגל, שמומלץ מאוד על ידינו.
מה זה קידום תוכן?
קידום תוכן היא טכניקה מוכרת לשיווק באינטרנט, שכוללת בתוכה "קידום" של אתרים ותכנים מסוימים על פני אחרים. קידום זה נעשה בעזרת "העלאת" האתר במעלה דף תוצאות החיפוש במנועי החיפוש – כך שהוא יהיה מהאתרים הראשונים שלקוח יראה כשהוא מחפש שירותים מסוימים.
מה זה קידום ממומן?
קידום ממומן הוא קידום שנעשה על ידי מנועי החיפוש / הרשתות החברתיות. מי שמעוניין בקידום ממומן משלם לגוגל או לפיסבוק (או לכל חברה אחרת שעוסקת בתחום) ובתמורה החברות הללו מוודאות שהפרסומת שהוא ביקש לקדם / האתר שהוא ביקש לקדם יהיו בראש רשימת החיפושים / יוצגו למי שגולל ברשתות החברתיות.
מה זה קידום אורגני בגוגל?
קידום אורגני בגוגל שונה מקידום ממומן בכך שהוא לא כולל בתוכו העלאה מלאכותית של תכנים במעלה רשימת החיפושים, אלא "אופטימיזציה" שלהם ככה שהם יעלו לראש הרשימה באופן טבעי – "אורגני".
איך זה עובד?
הדרך שבה קידום אורגני בגוגל עובד היא על ידי מניפולציה של האלגוריתמים של מנועי החיפוש: מנועי החיפוש מופעלים על ידי "מילות מפתח" – מילות חיפוש שמוזנות על ידי גולשי הרשת, אותם האלגוריתם מחפש בדפי האינטרנט השונים. מקדמים מקצועיים יערכו מחקר בשוק ויבינו מה הן אותן "מילות מפתח" נפוצות וישזרו אותן באתר שלכם, ככה שמנועי החיפוש יזהו אותו כרלוונטי ויקפיצו אותו לראש הרשימה.
מה עדיף?
לדעתנו, הקידום האורגני. הסיבה לעדיפותו היא שהקידום הממומן הוא זמני – ופועל רק כל עוד האתר משלם לחברה שמקדמת את תכניו. קידום אורגני בגוגל, לעומת זאת, מתכתב באופן טבעי עם התוכנה של מנועי החיפוש ושורד לאורך זמן, גם הרבה לאחר שהמקדם סיים לשלם.
לסיכום:
קידום אורגני בגוגל הוא טריק שוויקי חשוב וכדאי להתייעץ עם אנשים שמבינים בזה באמת כמו NADAV UNGER קידום אתרים אורגני בגוגל.