איך צומת ספרים משנה את פני השיווק המקומי בעזרת טכנולוגיה חכמה

חנות ספרים, צומת ספרים, TNG Shopper, https://peak.org.il/

אחד האתגרים המרכזיים של רשתות הקמעונאי הגדולות כיום הוא יצירת נוכחות דיגיטלית מקומית לכל סניף. לפני שצוללים פנימה, חשוב להכיר ולהבין את כל ההיבטים של שיתוף הפעולה החדשני בין צומת ספרים לחברת TNG Shopper- שמטרתו להפוך כל סניף פיזי לפלטפורמה דיגיטלית מותאמת לחיפושים מקומיים.

צומת ספרים, אחת מרשתות חנויות הספרים הגדולות בישראל, החליטה לאמץ פתרון טכנולוגי מתקדם שמעניק לכל מוצר בחנויות הרשת עמוד נחיתה ייעודי ואופטימלי למנועי חיפוש. במסגרת שיתוף הפעולה הזה, כל פריט- החל מספרים בעברית ובשפות זרות, דרך מוצרי כתיבה ומשחקים ועד לציוד משרדי- מקבל מידע מפורט על זמינות במלאי, מיקום ושפה מקומית.

הטכנולוגיה המהפכנית הזו פועלת באופן אוטומטי לחלוטין. כאשר לקוח מחפש מוצר מסוים "לידו", הוא מגיע ישירות לעמוד רלוונטי של הסניף הקרוב- ולא לאתר כללי שמחייב אותו לחפש ידנית בין עשרות סניפים. זה חוסך זמן יקר הן ללקוח והן לעובדי החנות, ומבטיח חוויית רכישה חלקה ויעילה.

הפתרון כבר הוטמע ב-19 סניפים של צומת ספרים ברחבי הארץ, ללא צורך בהזנה ידנית מצד החנויות או צוותי השיווק. מדובר במהפכה בגישת השיווק הקמעונאית המקומית, המאפשרת נוכחות דיגיטלית מותאמת-מקום בכל נקודת מכירה. התוצאה? הגדלה משמעותית בתנועת הלקוחות לסניפים הפיזיים ושיפור ניכר ברמת השירות והדיוק בחיפוש המוצרים.

רשימת הסניפים הפעילים בפרויקט:

המהלך הזה של צומת ספרים מוכיח שחדשנות טכנולוגית יכולה להשפיע באופן מיידי על ההצלחה העסקית. בעולם שבו הקמעונאי הדיגיטלי והפיזי מתמזגים יותר ויותר, פתרונות כמו אלה של TNG Shopper הופכים להיות הכרח עסקי. תישארו מעודכנים בכל מקום- כי טכנולוגיות חדשות כאלה צפויות לשנות את כל התחום הקמעונאי בישראל.

דילוג לתוכן
peak.org.il
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.